Kaspersky Digital Footprint Intelligence, Sahte Mobil Uygulamalara Karşı Daha Kapsamlı Koruma Sağlıyor

Kaspersky araştırmacıları tarafından sadece geçtiğimiz yıl 500 milyondan fazla sahte web sitesine yönelik erişim teşebbüsü tespit edildi. Bu art niyetli tasarlanmış web siteleri, siber suçluların hassas verileri toplamasına ve güvenilir markaların itibarını kullanarak kurbanların güvenini istismar etmesine olanak tanıyor. Markanın itibarını bu gibi taklit saldırılarından korumak için şirketlerin özellikle web siteleri, sosyal ağlar ve pazar yerleri gibi çevrimiçi alanlarda işlerinin güvenliğine çok dikkat etmeleri gerekiyor.

Kaspersky Digital Footprint Intelligence, kurumlara dijital ayak izleri hakkında içgörü sağlayarak potansiyel güvenlik risklerini ve açıklarını belirlemelerine olanak tanıyan bir tehdit istihbaratı hizmeti olarak sunuluyor. Güncellenen çözüm artık Facebook, Snapchat, Instagram ve Twitter’daki sahte hesapların yanı sıra AppStore ve Google Play’deki sahte uygulamaları da izleyebiliyor, tespit edebiliyor ve kaldırabiliyor.

Siber suçlular, kullanıcıları hedeflemenin alternatif bir yolu olarak sosyal ağlar ve mobil platformlardaki profilleri taklit ederek veya çalmaya çalışarak şirketleri taklit etme yoluna gidiyor. Böylece sahte ürünler satabiliyor veya müşteri destek yetkilisi gibi davranarak kullanıcıları hassas verileri ifşa etmeye veya kötü amaçlı web sitelerini ziyaret etmeye ikna etmeye çalışabiliyor. Yöneticiler de bu tarz saldırıların cazip bir hedefini oluşturuyor. Bu kişilerin kimliğini taklit etmek, dezenformasyonun ve gelişmiş kimlik avı kampanyalarının yayılmasına yardımcı oluyor.

Kaspersky Digital Footprint Intelligence, herkese açık çevrimiçi kaynakları izleyerek ve şirketlere olası kötü amaçlı etkinlikler hakkında ayrıntılı bilgi sağlayarak, işletmelerin söz konusu tehditleri kullanıcılarını, markalarını ve gelirlerini olumsuz etkilemeden önce belirlemelerine ve ortadan kaldırmalarına yardımcı oluyor.

Hizmet, bu yılın başlarında marka şirket isimlerini, çevrimiçi hizmetleri ve ticari markaları hedef alan kimlik avı web sitelerini izlemeye yardımcı olan Hedefli Kimlik Avı için gerçek zamanlı uyarılar eklenerek daha da geliştirildi.

Kaspersky Dijital Ayak İzi İstihbaratı Başkanı Yulia Novikova, şunları söyledi: “Takedown hizmetiyle güçlendirilen Kaspersky Digital Footprint Intelligence, işletmelere markalarını korumaları için daha fazla fırsat sunuyor. Kaspersky Threat Intelligence portföyündeki diğer ürünlerle birlikte bu hizmet, potansiyel tehditler ve güvenlik açıkları hakkında eyleme geçirilebilir istihbarat sağlayarak kurumların güvenliğini iyileştirmelerine yardımcı olmak için tüm deneyimlerimizi bir araya getiriyor.” 

Kaspersky Digital Footprint Intelligence hakkında daha fazla bilgi edinmek için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Bu hizmet hakkında bilgi almak için [email protected] adresinden Kaspersky ile iletişime geçebilirsiniz.

Kaspersky hakkında

Kaspersky, 1997 yılında kurulmuş küresel bir siber güvenlik ve dijital gizlilik şirketidir. Kaspersky’nin derin tehdit istihbaratı ve güvenlik uzmanlığı, dünya genelinde işletmeleri, kritik altyapıları, hükümetleri ve tüketicileri korumak için sürekli olarak yenilikçi çözümlere ve hizmetlere dönüşmektedir. Şirketin kapsamlı güvenlik portföyü, gelişmiş ve gelişen dijital tehditlerle mücadele etmek için önde gelen uç nokta koruması, özel güvenlik ürünleri ve hizmetleri ile Siber Bağışıklık çözümlerini içeriyor. 400 milyondan fazla kullanıcı Kaspersky teknolojileri tarafından korunmaktadır ve şirket 220.000’den fazla kurumsal müşterinin kendileri için en önemli olanı korumalarına yardımcı oluyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir